Klienci DSA

Przez 19 lat funkcjonowania firmy mieliśmy przyjemność pracować z ponad 200 firmami z rozmaitych branż. Oto niektórzy z najważniejszych klientów, dla których wdrażaliśmy systemy i prowadziliśmy usługi:

GPL Grupa Generali w Polsce

Wdrożyliśmy system zarządzania procesami w zakresie obsługi korespondencji przychodzącej, w tym procesy biznesowe mające kluczowy udział w działalności dużej firmy ubezpieczeniowej. Dostarczyliśmy również profesjonalnych narzędzi służących do modelowania procesów, analiz oraz optymalizacji biznesowej.

Na podstawie dotychczasowych doświadczeń możemy polecić DSA jako wiarygodnego i kompetentnego partnera biznesowego (...)

Image Caption

Przemysław Pietrzyk

Dyrektor Departamentu Informatyki

PKO Ubezpieczenia

Wdrożyliśmy elektroniczny system porządkujący i nadzorujący obieg korespondencji przychodzącej i wychodzącej współpracujący z procesami biznesowymi zachodzącymi w firmie.

Wdrożenie rozwiązania klasy BPM umożliwiło nam stały nadzór nad kluczowymi procesami i pozytywnie wpłynęło na czas i jakość obsługi Klientów PKO Ubezpieczenia

Image Caption

Mateusz Wycech

Dyrektor Działu Zarządzania Projektami

Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny

Wdrożony przez nas w oparciu o platformę OpenText MBPM i relacyjną bazę danych system wspiera rejestrację korespondencji przychodzącej i wychodzącej, dystrybucję korespondencji wewnętrznej w formie elektronicznej oraz realizuje wybrane procesy biznesowe.

Prace zrealizowane zostały należycie

Image Caption

Zarząd UFG

Grupa Ergo Hestia

Dla grupy Ergo Hestia nasi specjaliści opracowali kompleksowy system skanowania i rejestracji dokumentów przychodzących i wychodzących (DSA SiR), zarządzania obiegiem faktur oraz obsługi agentów ubezpieczeniowych (rozliczanie i kontrola polis).

(...) możemy rekomendować DSA jako sprawdzonego dostawcę rozwiązań dla instytucji sektora ubezpieczeniowego.

Image Caption

Paweł Zawadka

Dyrektor Biura Zarządzania Projektami

DHL

Świadczymy usługi w zakresie dostawy i serwisu sprzętu do przemysłowego przetwarzania dokumentów. Dostarczane przez nas skanery wykorzystywane są w celu codziennej digitalizacji kilkudziesięciu tysięcy listów przewozowych.

(..) możemy polecić firmę DSA Polska jako właściwego partnera w rozwiązywaniu problemów związanych z przetwarzaniem dokumentów.

Image Caption

Edyta Jakubowicz

Dyrektor ds Zakupów i Administracji

BZWBK Leasing (Santander Leasing)

Nieprzerwanie od 2005 współpracujemy z BZWBK Leasing (Santander Leasing) w zakresie dostarczania i serwisu systemu workflow automatyzującego procesy biznesowe.

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z firmą DSA Polska, którą możemy rekomendować zarówno jako sprawdzonego partnera technologicznego, jak również profesjonalnego konsultanta biznesowego

Image Caption

Jarosław Żurek

Dyrektor ds. Rozwoju Systemów Informatycznych

LPPL LeasePlan Polska

Wdrożyliśmy u klienta kompleksowe systemy obejmujące zarówno aplikacje do zarządzania procesami biznesowymi, jak i do zarządzania korespondencją przychodzącą i wychodzącą. Automatyzują i optymalizują one procesy związane przede wszystkim z likwidacją szkód i podobną działalnością operacyjną.

Dzięki wdrożeniu rozwiązań klasy BPM oraz systemu obsługi kancelarii pocztowej osiągneliśmy korzyści polegające na standaryzacji i automatyzacji wielu czynności, a także obniżeniu związanych z tym kosztów operacyjnych.

Image Caption

Adam Hajzner

Dyrektor IT

Sygma Bank Polska

Dostosowaliśmy i wdrożyliśmy u Klienta zarówno nowoczesny system skanowania i rejestracji dokumentów (DSA SiR), jak i platformę OpenText MBPM do zarządzania procesami biznesowymi. Sygma Bank jest obecnie częscią grupy BGŻ BNP PARIBAS.

(...) możemy polecić firmę DSA Polska jako wiarygodnego i doświadczonego partnera w zakresie dostarczania aplikacji do zarządzania dokumentami.

Image Caption

Dariusz Nowacki

zarządzający wierzytelnościami kredytowymi

AXA Polska

Wdrożyliśmy system zarządzania procesami biznesowymi oparty o platformę kanadyjskiej firmy OpenText oraz autorskie aplikacje Spółki DSA Polska. Rozwiązanie to zarządza realizacją spraw związanych z roszczeniami klientów (likwidacją szkód), wykupami produktów finansowych oraz zmianami danych osobowych lub innych parametrów związanych z produktami finansowymi.

Dzięki otwartości platformy OpenText MBPM oraz umowie wdrożeniowej opartej o metodykę SCRUM – nasi przeszkoleni pracownicy mogli bezpośrednio uczestniczyć we wdrożeniu i wpływać na kształt zamodelowa-nych procesów.

Image Caption

Jarosław Pękala

Dyrektor Departamentu Rozwoju Systemów Informatycznych