Good Contents Are Everywhere, But Here, We Deliver The Best of The Best.Please Hold on!
Data is Loading...
New York +1555225314

POZOSTAŁE PRODUKTY OPENTEXT

Oprócz podstawowego zestawu systemów ECM i BPM kanadyjskiej firmy OpenText mamy w ofercie również moduły rozszerzające funkcjonalności wspomagających obieg informacji w firmie.

OpenText Document Access for SAP

Rozbudowane oprogramowanie do zarządzania zasobami informacyjnymi przedsiębiorstwa, które można całkowicie zintegrować z aplikacjami SAP. Pozwala na przechowywanie i wczytywanie dokumentów generowanych w systemie SAP i w innych aplikacjach, a także na zarządzanie takimi dokumentami, niezależnie od wykorzystywanych transakcji, modułów oraz aplikacji SAP. Dokumenty niezwiązane z SAP mogą pochodzić z różnych źródeł, takich jak macierze, oprogramowanie firm trzecich, systemy archiwizacji danych oraz własne aplikacje Klienta.

Łatwość obsługi

Aplikacja pozwala nawet niedoświadczonym użytkownikom szybko wczytywać treść przy użyciu łatwej w obsłudze nawigacji opartej na strukturze folderów; technika ta jest popularnie zwana „wirtualnymi folderami”.

Łatwość dostępu

Niezależnie od modułu czy aplikacji, z której korzysta konkretny użytkownik (np. SAP ERP czy SAP CRM) aplikacja daje możliwość dostępu do wszelkich dokumentów powiązanych ze wskazanym obiektem SAP (np. zamówienie klienta).

Wygodne tworzenie dokumentów

Oprogramowanie obsługuje procesy tworzenia dokumentów w systemach zarządzania treścią SAP, między innymi kontrolę wersji i przypisywanie statusów; mechanizmy tworzenia dokumentów są oparte na szablonach, takich jak umowy, korespondencja z klientem czy zamówienia.

Efektywna archiwizacja

Oprogramowanie obsługuje bezpieczne przechowywanie ważnych dokumentów i danych korporacyjnych oraz dotyczących klientów na serwerze przeznaczonym do archiwizacji danych SAP.

Interfejs web

Oprogramowanie umożliwia korzystanie z wygodnego interfejsu WWW (autonomiczna aplikacja web/integracja z portalem klienta/portret iView w komponencie SAP NetWeaver Portal

Efektywne zarządzanie relacjami z klientem dzięki integracji z SAP

SAP Document Access zapewnia pracownikom obsługującym klientów z wykorzystaniem pakietów SAP CRM czy SAP ERP kompletny wgląd w historię kontaktów, korespondencję, umowy, zamówienia, rachunki itp. W aplikacji SAP Document Access jest to możliwe dzięki funkcjom pobierania i wyszukiwania wszystkich dokumentów klienta powiązanych z procesami biznesowymi obsługiwanymi przez SAP CRM, a także zarządzania takimi dokumentami. SAP Document Access pozwala wyeliminować te problemy, które zwiększają koszty obsługi zobowiązań (accounts payable, AP) w przeliczeniu na transakcję. Realizuje to poprzez cyfryzację dokumentów fakturowania, obsługę szybkiego wprowadzania danych z użyciem technologii optycznego rozpoznawania znaków (OCR) oraz automatyzację procesów z wykorzystaniem obiegu dokumentów SAP.